SEGUIDORES

domingo, 15 de janeiro de 2012

Soul Asylum - Runaway Train



Adoro esta música!
Runaway Train
Call you up in the middle of the nightLike a firefly without a lightYou were there like a slow torch burningI was a key that could use a little turning

So tired that I couldn't even sleepSo many secrets I couldn't keepPromised myself I wouldn't weepOne more promise I couldn't keep

It seems no one can help me nowI'm in too deepThere's no way outThis time I have really led myself astray

(Chorus)Runaway train never going backWrong way on a one way trackSeems like I should be getting somewhereSomehow I'm neither here nor there

Can you help me remember how to smileMake it somehow all seem worthwhileHow on earth did I get so jadedLife's mystery seems so faded

I can go where no one else can goI know what no one else knowsHere I am just drownin' in the rainWith a ticket for a runaway train

And Everything seems cut and dryDay and night, earth and skySomehow I just don't believe it

(Chorus)Runaway train never going backWrong way on a one way trackSeems like I should be getting somewhereSomehow I'm neither here nor there

Bought a ticket for a runaway trainLike a madman laughin' at the rainLittle out of touch, little insaneJust easier than dealing with the pain

(Chorus)Runaway train never going backWrong way on a one way trackSeems like I should be getting somewhereSomehow I'm neither here nor there

Runaway train never comin' backRunaway train tearin' up the trackRunaway train burnin' in my veinsRunaway but it always seems the same

Tradução

Trem Fugitivo
Ligo para você no meio da noiteComo um vagalume sem luzVocê estava lá como um maçarico queimandoEu era como uma chave que gostaria de te acender

Tão cansado que não podia nem dormirTantos segredos que não pude guardarEu prometi a mim mesmo que eu não iria chorarMais uma promessa que eu não pude cumprir

Parece que ninguém pode me ajudar agoraEu estou bem no fundoNão há saídaDessa vez eu realmente me perdi

(Churus)Trem fugitivo, nunca vai voltarCaminho errado numa estrada de mão únicaParece que eu devia chegar a algum lugarPor algum motivo eu não estou nem aqui nem lá

Você pode me ajudar a lembrar como sorrir?Fazer Por algum motivo tudo parecer valer a penaComo será que fiquei tão cansado?O mistério da vida parece tão desbotado

Eu posso ir aonde ninguém mais podeEu sei o que ninguém mais sabeAqui estou eu apenas me encharcando na chuvaCom uma passagem para um trem desgovernado

E tudo parece simplórioDia e noite, terra e céuÀs vezes eu simplesmente não acredito

(Chorus)Trem fugitivo, nunca vai voltarCaminho errado numa estrada de mão únicaParece que eu devia chegar a algum lugarPor algum motivo eu não estou nem aqui nem lá

Comprei uma passagem para um trem fugitivoComo um maluco rindo da chuvaUm pouco incomunicável, um pouco insanoÉ apenas mais fácil do que lidar com a dor

(Chorus)Trem fugitivo, nunca vai voltarCaminho errado numa estrada de mão únicaParece que eu devia chegar a algum lugarPor algum motivo eu não estou nem aqui nem lá

Trem fugitivo, nunca vai voltarTrem fugitivo, destruindo o trilhoTrem fugitivo, queimando nas minhas veiasEu fujo, mas sempre parece igual

Nenhum comentário: